تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 13:32
342 بازدید
کد خبر : 208416

اپل می‌گوید شناسایی حملات به سیگنال‌های اطلاعاتی تهدید متکی است، نه به بازیگران تحت حمایت دولت

اپل می‌گوید شناسایی حملات به سیگنال‌های اطلاعاتی تهدید متکی است، نه به بازیگران تحت حمایت دولت

به گزارش لند نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۶ پس از اینکه جنجال بزرگی بین حزب حاکم و رهبران مخالف بر سر ادعای هک شدن گوشی‌هایشان در گرفت، اپل رسما اعلام کرد که اعلان‌های تهدید را به هیچ مهاجمی که توسط دولت حمایت می‌شود نسبت نمی‌دهد. مهاجمان تحت حمایت دولت بسیار خوب و پیشرفته هستند

Apple Says Detecting Attacks Relies on Threat Intelligence Signals, Not on State-Sponsored ActorsApple Says Detecting Attacks Relies on Threat Intelligence Signals, Not on State-Sponsored Actors

به گزارش لند نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۶ پس از اینکه جنجال بزرگی بین حزب حاکم و رهبران مخالف بر سر ادعای هک شدن گوشی‌هایشان در گرفت، اپل رسما اعلام کرد که اعلان‌های تهدید را به هیچ مهاجمی که توسط دولت حمایت می‌شود نسبت نمی‌دهد.

مهاجمان تحت حمایت دولت بسیار خوب و پیشرفته هستند و حملات آنها در طول زمان تکامل می‌یابد. شناسایی چنین حملاتی به سیگنال‌های اطلاعاتی تهدید متکی است که اغلب ناقص و ناقص هستند. ممکن است برخی از اعلان‌های تهدید اپل هشدارهای نادرست باشند یا برخی اپل در بیانیه‌ای گفت: حملات شناسایی نمی‌شوند.

این غول فناوری همچنین گفت که آنها نمی‌توانند اطلاعاتی در مورد آنچه باعث می‌شود اعلان‌های تهدید را صادر کنند، ارائه دهند، زیرا ممکن است به مهاجمان تحت حمایت دولت کمک کند تا رفتار خود را برای فرار از شناسایی در آینده تطبیق دهند.

جیرام رامش، رهبر کنگره، در مورد شفاف سازی اپل به X پرداخت و گفت: “توضیحات اپل یک عدم انکار طولانی مدت است… این تنها حرف راهول گاندی در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود را تایید می کند.”
چندین رهبر سیاسی ادعا کرده اند که دستگاه های اپل آنها قربانی هک ادعایی شده است. رهبران اسکرین شات هشدار دریافت شده در دستگاه های اپل خود را به اشتراک گذاشتند.

رهبران ادعا کردند که دولت پشت این تلاش برای نفوذ به دستگاه های آنها بوده است.

رهبرانی مانند – Mahua Moitra نماینده TMC، Pawan Khera از کنگره، Shashi Tharoor، Rahul Gandhi، و نماینده AAP Raghav Chaddha از جمله افرادی بودند که ادعا کردند تلفن های آنها هک شده است.

اتهامات حزب اپوزیسیون، BJP را در جلوی پای خود قرار می دهد، جایی که چندین رهبر رهبران مخالف را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

آمیت مالویا، رئیس سلول فناوری اطلاعات BJP، به ANI گفت: “اپل تصریح کرده است که چندین اعلان از این دست را در سراسر جهان ارسال کرده است. تقریباً کاربران در ۱۵۰ کشور چنین اعلان‌هایی را دریافت کرده‌اند و همچنین نمی‌توانند به دلیل ایجاد چنین اعلان‌هایی اشاره کنند. ادعای مخالفان مبنی بر اینکه این کار به دستور دولت انجام می شود کاملا بی اساس است.

راهول گاندی ظاهراً تحت تأثیر آژانس‌های خارجی که دارای بودجه خارجی هستند این مسائل را مطرح می‌کند اما هرگز با تحقیقات همکاری نکرده است. اپوزیسیون مشکلی برای مقابله با دولت ندارد و به همین دلیل به این ادعاهای نادرست متوسل می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.