تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 20:00
166 بازدید
کد خبر : 208228

برگزاری مسابقات بین المللی استقامت به میزبانی لرستان

برگزاری مسابقات بین المللی استقامت به میزبانی لرستان

به گزارش ایلنا ، رضا زندی در حاشیه برگزاری مسابقات سوارکاری استقامت کشور در خرم‌آباد با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور استقامت در لرستان بیان کرد: این مسابقات در مسافت‌های ۸۰ و ۱۰۰ کیلومتر کشوری و ۴۰ و ۶۰ کیلومتر استانی با شرکت ۳۶ سوارکار به میزبانی لرستان برگزار شد. وی ادامه داد: ورزشکاران

برگزاری مسابقات بین المللی استقامت به میزبانی لرستان

به گزارش ایلنا ، رضا زندی در حاشیه برگزاری مسابقات سوارکاری استقامت کشور در خرم‌آباد با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور استقامت در لرستان بیان کرد: این مسابقات در مسافت‌های ۸۰ و ۱۰۰ کیلومتر کشوری و ۴۰ و ۶۰ کیلومتر استانی با شرکت ۳۶ سوارکار به میزبانی لرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: ورزشکاران پنج استان در این دوره از مسابقات شرکت کردند و سطح برگزاری این دوره از مسابقات با حمایت‌ها و تلاش‌های اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان و همکاری هیات سوارکاری استان با استقرار همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز برگزار شده که از این مجموعه تقدیر و تشکر می‌کنم.

زندی افزود : سوارکاری لرستان در بخش استقامت به صورت حرفه‌ای دنبال می‌شود و پیشینه درخشانی در این استان وجود دارد.

این مسئول اضافه کرد: شرایط اقلیمی و استعدادهای ناب جوانان لرستان در سوارکاری به اثبات رسیده و لذا با توجه به اینکه بستر و شرایط لازم در این استان وجود دارد به دنبال برگزاری مسابقات بین‌المللی استقامت به میزبانی این منطقه هستیم.

سرپرست فدراسیون سوارکاری کشور ادامه داد: به همین منظور جلسه‌ای در خرم‌آباد برگزار و مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات لرستان نیز در این زمینه اعلام آمادگی کردند و به زودی هماهنگی‌های لازم را جهت برگزاری مسابقات بین‌المللی استقامت در استان انجام خواهیم داد.

وی افزود: با توجه به فعالیت مطلوب لرستان در بخش کورس و اسب عرب و همچنین پرش باعث شده که استان جایگاه خوب و در خور شانی در سوارکاری کشور داشته باشد.

زندی همچنین از ایجاد کمیته هنرهای رزمی فدراسیون در لرستان خبر داد و گفت: این کمیته نیز باتوجه به ظرفیتی که در استان وجود دارد فعال خواهد شد و انتظار می رود با کمک مسئولان مثمرثمر واقع شود.

سرپرست فدراسیون سوارکاری کشور در خصوص وضعیت و مشکلات صاحبان اسب گفت: به مشکلات علوفه این افراد واقف هستیم که لازم است در وزارت ورزش و جهاد کشاورزی تفاهم نامه‌ای به منظور واردات تهیه شود تا مشکلات این حوزه مرتفع شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.