تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 22:23
242 بازدید
کد خبر : 208395

مرور با BING به برنامه CHATGPT اضافه شد

مرور با BING  به برنامه CHATGPT اضافه شد

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و به نقل از ts2 ویژگی Browse with Bing پس از لغو موقت در ژوئیه ۲۰۲۳ در برنامه آیفون ChatGPT بازگشته است. OpenAI، شرکت سازنده ChatGPT، این ویژگی را به دلیل نگرانی‌های مربوط به حق نسخه‌برداری و مسائل مربوط به مالکیت محتوا غیرفعال کرده بود. این

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و به نقل از ts2 ویژگی Browse with Bing پس از لغو موقت در ژوئیه ۲۰۲۳ در برنامه آیفون ChatGPT بازگشته است. OpenAI، شرکت سازنده ChatGPT، این ویژگی را به دلیل نگرانی‌های مربوط به حق نسخه‌برداری و مسائل مربوط به مالکیت محتوا غیرفعال کرده بود. این عملکرد به چت ربات هوش مصنوعی اجازه می دهد تا برای یافتن اطلاعات به روز در وب جستجو کند تا به سوالاتی که به داده های فعلی نیاز دارند پاسخ دهد.

تصمیم برای حذف Browse with Bing برای رسیدگی به رفتارهای ناخواسته، مانند هوش مصنوعی ارائه متن کامل URL، که به طور بالقوه حق نسخه برداری را نقض می کند، اتخاذ شد. OpenAI این اقدام را از روی احتیاط و اولویت دادن به حقوق صاحبان محتوا انجام داد. این ویژگی به عنوان یک گزینه بتا به طور انحصاری برای مشترکین ChatGPT Plus راه اندازی شده بود و هدف آن افزایش قابلیت های چت بات از طریق جستجوهای وب در زمان واقعی بود.

بازگشت Browse with Bing به برنامه ChatGPT به عنوان یک گام مثبت تلقی می شود، اما چندین سوال را بی پاسخ می گذارد. کاربران تعجب می کنند که چه زمانی این ویژگی در نسخه مرورگر ChatGPT دوباره ظاهر می شود و آیا نسخه اصلاح شده از بروز مشکلات مشابه در آینده جلوگیری می کند. همانطور که هوش مصنوعی در زندگی دیجیتال ما ادغام می شود، شرکت هایی مانند OpenAI باید پیچیدگی های قوانین کپی رایت را دنبال کنند و برای اطمینان از رعایت آنها سازگار شوند.

این حادثه مبارزه مداوم بین پیشرفت فناوری و محدودیت های قانونی، به ویژه در حوزه هوش مصنوعی و مالکیت معنوی را برجسته می کند. در حالی که برخی ممکن است رویکرد محتاطانه OpenAI را یک واکنش بیش از حد بدانند، این امر بر استانداردهای در حال تحول در صنعت تاکید دارد.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.