تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 16:57
148 بازدید
کد خبر : 208337

نظارت بر شبکه تامین و توزیع آرد به سازمان بسیج اصناف گلستان واگذار شد

نظارت بر شبکه تامین و توزیع آرد به سازمان بسیج اصناف گلستان واگذار شد

به گزارش ایلنای گلستان، سرگرد روح الله مهری اظهار کرد: بعد از طولانی شدن صف‌های نان، موضوع از کارگروه آرد و نان در استانداری به شورای تامین استان واگذار شد. در کارگروه فرعی شورای تامین با پیشنهاد معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان موضوع نظارت بر شبکه تامین، تولید و توزیع آرد به سازمان بسیج

نظارت بر شبکه تامین و توزیع آرد به سازمان بسیج اصناف گلستان واگذار شد

به گزارش ایلنای گلستان، سرگرد روح الله مهری اظهار کرد: بعد از طولانی شدن صف‌های نان، موضوع از کارگروه آرد و نان در استانداری به شورای تامین استان واگذار شد. در کارگروه فرعی شورای تامین با پیشنهاد معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان موضوع نظارت بر شبکه تامین، تولید و توزیع آرد به سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی واگذار شد.

وی افزود: از روز شنبه دهم تیرماه ۱۴۰۲ در هر کارخانه آرد در سطح استان یک ناظر بسیجی توانمند مستقر شده اند. در مرحله دوم این زنجیره، با استقرار یک ناظر بسیجی در بیش از ۱۴۰ خودروی حمل آرد ، کار نظارت بر توزیع آرد از کارخانه آرد تا درب خبازی ها هم به نحو احسن انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: این طرح به مدت یک ماه انجام می شود که اثرات مسرت بخش و موثر آن در کاهش صفوف نان از روزهای ابتدایی طرح نمایان شده است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.