تاریخ انتشار: سه شنبه 9 اردیبهشت 1404 - 16:56

[ad_1] آیا تا به حال فکر کرده اید که Kia EV3 می تواند به خصوص در زمستان چه محدودیتی داشته باشد؟ خوب ، به لطف کانال سوئدی EV کاراکسور، ما یک جواب داریم. تیم آنها EV را از طریق سرعت خود قرار داد و هم دامنه ، تجربه شارژ و هم تجربه کلی را فاش

[ad_1]

آیا تا به حال فکر کرده اید که Kia EV3 می تواند به خصوص در زمستان چه محدودیتی داشته باشد؟ خوب ، به لطف کانال سوئدی EV کاراکسور، ما یک جواب داریم. تیم آنها EV را از طریق سرعت خود قرار داد و هم دامنه ، تجربه شارژ و هم تجربه کلی را فاش کرد.

این خودرو در آزمایش نسخه درایو چرخ جلو با برد بلند است که دارای باتری ۸۱.۴ کیلووات ساعت با دامنه WLTP 563 کیلومتر و یک موتور جلوی آن با ۱۵۰ کیلو وات (۲۰۴ اسب بخار) است.

تست دامنه با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت و ۱۲۰ کیلومتر در ساعت انجام شد ، هر دو بار با باتری کامل.

محدوده طولانی KIA EV3 حدود ۴۰۶ کیلومتر در ۸۰ کیلومتر در ساعت را مدیریت می کند. مصرف ۱۹.۲ کیلووات ساعت در هر ۱۰۰ کیلومتر بود. این آزمایش برای فاصله کل ۷۰ کیلومتر در دمای ۳ درجه سانتیگراد انجام شد.

این خودرو می تواند حدود ۳۲۷ کیلومتر با سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت انجام دهد. مصرف برای ۱۴۰ کیلومتری این تیم ۲۳.۸ کیلووات ساعت در هر ۱۰۰ کیلومتر بود. دمای خارج ۵ درجه سانتیگراد بود.

در حین آزمایش ، بچه ها در Carexplorers فضای داخلی را در دمای ۲۱ درجه سانتیگراد نگه داشتند.

یک کلمه در مورد شارژ. EV3 از CCS 135 کیلو وات پشتیبانی می کند و می تواند از ۱۰ ٪ به ۸۰ ٪ برای حدود ۳۳ دقیقه برود. این ماشین موفق شد با یک منحنی شارژ نسبتاً مسطح به ۱۳۵ کیلو وات برسد – عالی! ویدیوی کامل را در زیر بررسی کنید!

https://www.youtube.com/watch؟v=c5806ki5wke

[ad_2]

لینک منبع

خروج از نسخه موبایل