تصاویر جیپ قطب نما پیش از رونمایی نشت

[ad_1] جیپ در ماه اکتبر شروع به اذیت کردن قطب نما EV کرد ، و اکنون ما بسیار نزدیک به رونمایی واقعی آن هستیم که شایعه می شود هفته آینده برگزار می شود. تولید این خودرو امسال در اروپا آغاز می شود و اگر نمی دانید از نظر باتری و پیشرانه ها چه چیزی را
[ad_1]
جیپ در ماه اکتبر شروع به اذیت کردن قطب نما EV کرد ، و اکنون ما بسیار نزدیک به رونمایی واقعی آن هستیم که شایعه می شود هفته آینده برگزار می شود.
تولید این خودرو امسال در اروپا آغاز می شود و اگر نمی دانید از نظر باتری و پیشرانه ها چه چیزی را انتظار دارید ، احتمالاً بهتر است در پژو E-3008 و E-5008 نگاهی بیندازید ، که قطب نما با استفاده از آن از سکوی متوسط STLA استفاده می کند.
بنابراین ، اگر با دو بسته باتری ، 73KWH و 98KWH ارائه شود ، ما اصلاً تعجب نخواهیم کرد. اولی با هر دو درایو جلو با حداکثر توان ۲۱۰ اسب بخار و درایو تمام چرخ با خروجی ۳۲۰ اسب بخار در دسترس خواهد بود. باتری طولانی ترین برد فقط با FWD Powertrain جفت می شود.
سیستم باتری ۴۰۰ ولت است و شما می توانید ۲۰ تا ۸۰ ٪ شارژ را در حدود نیم ساعت در یک شارژر DC 160 کیلو وات انتظار داشته باشید. شارژ AC باید از هر دو 11kW و 22kW پشتیبانی کند (دومی شاید به عنوان گزینه).
قطب نما همانطور که می بینید به ظاهر ناهموار تکیه می کند ، بنابراین اگر وارد آن شوید ، قطعاً این برای شما جذاب تر از پژورها خواهد بود. یک پد شارژ تلفن بی سیم در نزدیکی بازو در کنسول مرکزی وجود دارد ، که در آن می توانید انتخاب کننده حالت درایو را نیز پیدا کنید.
صفحه ها بسیار مستطیل تر از مربع هستند و برخی از دکمه ها در زیر صفحه نمایش سرگرمی وجود دارد ، از جمله یک دستگیره دوار. از صفحه نمایش سر نیز پشتیبانی می شود.
منبع (به زبان پرتغالی)
[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰