تاریخ انتشار: یکشنبه 14 اردیبهشت 1404 - 18:04

[ad_1] جیپ در ماه اکتبر شروع به اذیت کردن قطب نما EV کرد ، و اکنون ما بسیار نزدیک به رونمایی واقعی آن هستیم که شایعه می شود هفته آینده برگزار می شود. تولید این خودرو امسال در اروپا آغاز می شود و اگر نمی دانید از نظر باتری و پیشرانه ها چه چیزی را

[ad_1]

جیپ در ماه اکتبر شروع به اذیت کردن قطب نما EV کرد ، و اکنون ما بسیار نزدیک به رونمایی واقعی آن هستیم که شایعه می شود هفته آینده برگزار می شود.

تولید این خودرو امسال در اروپا آغاز می شود و اگر نمی دانید از نظر باتری و پیشرانه ها چه چیزی را انتظار دارید ، احتمالاً بهتر است در پژو E-3008 و E-5008 نگاهی بیندازید ، که قطب نما با استفاده از آن از سکوی متوسط ​​STLA استفاده می کند.

بنابراین ، اگر با دو بسته باتری ، 73KWH و 98KWH ارائه شود ، ما اصلاً تعجب نخواهیم کرد. اولی با هر دو درایو جلو با حداکثر توان ۲۱۰ اسب بخار و درایو تمام چرخ با خروجی ۳۲۰ اسب بخار در دسترس خواهد بود. باتری طولانی ترین برد فقط با FWD Powertrain جفت می شود.

سیستم باتری ۴۰۰ ولت است و شما می توانید ۲۰ تا ۸۰ ٪ شارژ را در حدود نیم ساعت در یک شارژر DC 160 کیلو وات انتظار داشته باشید. شارژ AC باید از هر دو 11kW و 22kW پشتیبانی کند (دومی شاید به عنوان گزینه).

قطب نما همانطور که می بینید به ظاهر ناهموار تکیه می کند ، بنابراین اگر وارد آن شوید ، قطعاً این برای شما جذاب تر از پژورها خواهد بود. یک پد شارژ تلفن بی سیم در نزدیکی بازو در کنسول مرکزی وجود دارد ، که در آن می توانید انتخاب کننده حالت درایو را نیز پیدا کنید.

صفحه ها بسیار مستطیل تر از مربع هستند و برخی از دکمه ها در زیر صفحه نمایش سرگرمی وجود دارد ، از جمله یک دستگیره دوار. از صفحه نمایش سر نیز پشتیبانی می شود.

منبع (به زبان پرتغالی)

[ad_2]

لینک منبع

خروج از نسخه موبایل