شیائومی از نسخه Su7 Ultra Track رونمایی می کند

[ad_1] در طول نمایشگاه خودکار Guangdong-Hong Kong-Macao Greater Bay Area ، شیائومی نسخه ویژه ای از سدان الکتریکی Su7 خود را از بین برد: نسخه Su7 Ultra Track. این توانمندترین نسخه اولین شرکت EV هنوز است. چه چیزی SU7 Ultra در حال حاضر قدرتمند را به “نسخه آهنگ” تبدیل می کند؟ برای ۱۰۰۰۰۰ RMB اضافی
[ad_1]
در طول نمایشگاه خودکار Guangdong-Hong Kong-Macao Greater Bay Area ، شیائومی نسخه ویژه ای از سدان الکتریکی Su7 خود را از بین برد: نسخه Su7 Ultra Track. این توانمندترین نسخه اولین شرکت EV هنوز است.
چه چیزی SU7 Ultra در حال حاضر قدرتمند را به “نسخه آهنگ” تبدیل می کند؟ برای ۱۰۰۰۰۰ RMB اضافی (در حدود ۱۲،۵۱۰ یورو) ، صاحبان یک بسته حرفه ای را دریافت می کنند که شامل سخت افزار جدی است که برای سرعت و کار در یک مسیر مسابقه طراحی شده است. این خودرو بر روی سیم پیچ قابل تنظیم Bilstein Evo r سوار می شود ، به این معنی که سیستم تعلیق می تواند برای مدارهای مختلف تنظیم شود. این لاستیک را با لاستیک های نیمه لاغر Pirelli P Zero Trofeo rs-لاستیک های چسبنده اضافی که برای مسابقه در نظر گرفته شده است ، گرفت.
متوقف کردن قدرت از لنت های ترمز بی پایان مسابقه است که روی دیسک های سرامیکی استاندارد می گیرند و ماشین روی چرخ های جعلی ۲۱ اینچی قرار دارد. شیائومی می گوید این قسمت ها برای رسیدگی به شرایط سخت آهنگ ساخته شده اند و در مسیرهای مختلفی از جمله معروف Nürburgring در آلمان مورد آزمایش قرار گرفته اند.
نسخه Su7 Ultra Track نیز به نظر می رسد. یک آرم منحصر به فرد فیبر کربن 24K طلای Xiaomi با افتخار روی ماشین قرار دارد. اکنون بسیاری از قسمت ها از فیبر کربن سبک ساخته شده اند ، از جمله یک هود جدید با دو دریچه که ۱.۳ کیلوگرم را تراشیده و ظاهراً به جریان هوا بهتر از جلو کمک می کند – آیا این دریچه ها عملکردی دارند؟ سقف ، اسپویلر عقب ، دیفیوزر عقب ، روکش آینه و دامن های جانبی نیز فیبر کربن هستند.
یک بال عقب بزرگ ، ثابت و یک سپر عقب جدید و پرخاشگرتر ، این EV را روشن می کند که به معنای تجارت در مسیر است. خود این خودرو بسیار بزرگ است و به طول ۵،۰۷۰ میلی متر ، ۱.۹۷۰ میلی متر عرض و ۱،۴۶۵ میلی متر طول ، با چرخ ۳۰۰۰ میلی متر. برچسب های نقره ای “Ultra” در طرفین و نشان های سیاه در عقب آن را از هم جدا می کنند. با کمال تعجب ، یک سنسور لیدر برای سیستم های کمک راننده باقی می ماند و مانند پریسکوپ از پشت بام بیرون می رود.
موضوع الهام گرفته از مسابقه در داخل ادامه می یابد. کابین جشنواره آلکانتارا و فیبر کربن است. شیائومی ادعا می کند که ۲۱ قطعه داخلی در فیبر کربن از جمله فرمان به پایان رسیده است. پشت صندلی ها ، کنسول مرکزی ، پانل های درب و حتی آستانه های درب روشن همه کربن هستند.
رانندگان از صفحه نمایش ۷.۱ اینچی در پشت فرمان و یک صفحه لمسی بزرگ ۱۶.۱ اینچی مرکزی اطلاعات دریافت می کنند. با کمال تعجب برای یک ماشین متمرکز بر مسیر ، هنوز هم یک سیستم صوتی ۲۵ بلندگو و دو شارژر تلفن بی سیم 50W دارد. شاید برای گوش دادن به مربی مسابقه مورد علاقه خود یا هزینه بسیار سریع بین دور داغ.
در زیر پوست ، نسخه Track Powerhouse خود را با استاندارد SU7 Ultra-همان سیستم سه موتور ، تمام چرخ محرک-به اشتراک می گذارد. دو موتور ، که شیائومی آن را “V8s” می نامد ، چرخ های عقب را برق می دهد و هر کدام ۵۷۸ اسب بخار قدرت می دهند. یک موتور سوم “V6S” در قسمت جلویی ۳۹۲ اسب بخار قدرت اضافه می کند. آنها با هم ، ۱،۵۴۸ اسب بخار قدرتمند را تحویل می دهند. این اجازه می دهد تا SU7 Ultra Track Edition از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۱.۹۸ ثانیه موشک شود. حداکثر سرعت آن ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است.
Powering این جانور یک باتری ۹۳.۷ کیلووات ساعت از CATL است که برای تحویل نیرو بالا طراحی شده و با ۸۹۷ ولت کار می کند. دامنه استاندارد بر اساس چرخه CLTC 630 کیلومتر است ، اگرچه اگر از تمام این عملکرد در یک مسیر استفاده می کنید ، بسیار کمتر انتظار دارید. یک تفاوت اساسی در این است که نسخه Track بر خلاف نسخه استاندارد ، که به یک بروزرسانی نرم افزاری بیش از حد هوا نیاز دارد ، برای باز کردن تمام پتانسیل های کامل خود ، تمام توان خود را به شما می دهد. همچنین دارای یک سیستم خنک کننده بهبود یافته است تا کارها را بعد از دامان راحت نگه دارد.
نسخه Su7 Ultra Track در ۲ دقیقه و ۹.۹۴۴ ثانیه مدار بین المللی شانگهای را به خود اختصاص داد ، که گفته می شود سریعتر از پورشه Taycan Turbo GT است. شیائومی با نشان دادن تعهد بیشتر ، به طور رسمی با Nürburgring همکاری کرده است ، جایی که نوبت ۱۲ اکنون رسماً “منحنی شیائومی” خوانده می شود.
هر دو استاندارد Su7 Ultra و این نسخه آهنگ همان تنظیمات اساسی را به اشتراک می گذارند ، اما در زیر پوست ، آنها با رانندگی بسیار متفاوت هستند. SU7 Ultra معمولی به گونه ای طراحی شده است که یک درایور روزانه راحت و ساکت و در عین حال فوق العاده قدرتمند با سیستم تعلیق نرم تر است. نسخه Track این راحتی را برای رسیدگی شدید و دقیق به دست می آورد. این سواری سخت تر است ، شما از لاستیک ها سر و صدای بیشتری می شنوید ، و فضای داخلی ، در حالی که هنوز هم از آن خارج شده است ، احساس می کنید بیشتر روی تجارت سریع رانندگی تمرکز می کنید.
“بسته حرفه ای آهنگ” به زودی به فروش می رسد و SU7 Ultra را به یک دستگاه آماده مدار تبدیل می کند. برای کسانی که حتی این نسخه را به اندازه کافی منحصر به فرد پیدا نمی کنند ، شیائومی نیز از این که یک مدل با نسخه محدود در آثار است ، ناراحت است. در حال حاضر جزئیات کمیاب هستند ، اما نشان می دهد که شیائومی در مورد حک کردن یک طاقچه در بازار اتومبیل برقی با کارایی بالا جدی است.
از طریق
[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰