کنگره ترمزهای خودروهای برقی ایالات متحده را با تعمیرات اساسی سیاست پمپ می کند

[ad_1] کنگره ایالات متحده قصد دارد چشم انداز EV را تغییر دهد ، و به طور بالقوه پذیرش خودروهای برقی را کاهش داده و اهداف انرژی پاک کشور را لرزاند. دو تصمیم مهم – یکی در مجلس نمایندگان و دیگری در مجلس سنا – از طریق دنیای خودرو موج دار شده است. در تلاش برای
[ad_1]
کنگره ایالات متحده قصد دارد چشم انداز EV را تغییر دهد ، و به طور بالقوه پذیرش خودروهای برقی را کاهش داده و اهداف انرژی پاک کشور را لرزاند. دو تصمیم مهم – یکی در مجلس نمایندگان و دیگری در مجلس سنا – از طریق دنیای خودرو موج دار شده است.
در تلاش برای تصویب کاهش گسترده مالیات و کاهش هزینه های فدرال ، مجلس نمایندگان ایالات متحده لایحه ای را تصویب کرد که هدف مستقیم آن در مقررات انرژی پاک قانون کاهش تورم است. برای خریداران خودروهای برقی ، این به معنای ناپدید شدن اعتبار مالیاتی فدرال ۷،۵۰۰ دلاری محبوب برای EV های جدید است. این لایحه همچنین اعتبار ۴۰۰۰ دلاری را برای اتومبیل های برقی استفاده شده و هیبریدهای پلاگین و همچنین مشوق های مالیاتی برای نصب ایستگاه های شارژ خانگی از بین می برد.
یک استثناء کوچک برای اعتبار جدید EV وجود دارد: ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۶ برای خودروسازانی که هنوز ۲۰۰،۰۰۰ EV فروخته نشده اند ، به آن بپردازد. قانون پیشنهادی همچنین “مالیات بر اتومبیل” جدید را معرفی می کند که صاحبان EV را ملزم به پرداخت سالانه ۲۵۰ دلار و صاحبان هیبریدی ۱۰۰ دلار می کنند و خرید و داشتن یک ماشین برقی را به عنوان یک پیشنهاد گران تر برای بسیاری از آمریکایی ها تبدیل می کند.
پس از رای دادن مجلس نمایندگان ، مجلس سنا ایالات متحده چشم پوشی دیرینه را لغو کرد که به کالیفرنیا اجازه داده است تا استانداردهای انتشار خودرو خود را تعیین کند. این چشم پوشی یک نیروی قدرتمند در شکل گیری بازار اتومبیل ایالات متحده بوده است ، با بیش از ده ها ایالت دیگر تصمیم به پیروی از رهبری کالیفرنیا گرفتند. اگر تصمیم مجلس سنا باشد ، این ابتکار عمل دولت را نابود می کند ، با فشار کمتری به سمت اتومبیل های برقی در سراسر کشور.
همانطور که انتظار می رفت ، آراء طیف وسیعی از واکنش ها را برانگیخته است. برخی از خودروسازان و انجمن های فروشنده از یک استاندارد ملی انتشار گازهای گلخانه ای حمایت کرده اند و استدلال می کنند که این امر انطباق را ساده می کند و با توجه به زیرساخت های شارژ فعلی ، دستورات کالیفرنیا بسیار جاه طلب بوده است.
با این حال ، انرژی پاک و طرفداران EV زنگ هشدار را صدا می کنند. رهبران مانند بن پروچازکا از ائتلاف برق و آلبرت گور سوم از انجمن حمل و نقل صفر (ZETA) هشدار داده اند که این تغییرات سیاست می تواند صنعت EV ایالات متحده را فلج کند. آنها استدلال می کنند که حذف این پشتیبانی ها تلاش های آمریکایی را برای ایجاد یک زنجیره تأمین امن برای مواد معدنی و باتری های مهم تضعیف می کند ، و به طور بالقوه رهبری را در اتومبیل برقی در حال رشد و بخش انرژی پاک به کشورهایی مانند چین واگذار می کند.
لایحه مجلس با حاشیه نازک نازک ۲۱۵-۲۱۴ به تصویب رسید. برخی از نمایندگان ولسوالی ها با سرمایه گذاری های قابل توجه مربوط به EV در نهایت به نفع این لایحه رای دادند و با وجود تأثیرات احتمالی اقتصادی محلی ، با خطوط حزب هماهنگ شدند. نماینده بادی کارتر از جورجیا ، که ولسوالی آن شامل ماشین الکتریکی جدید هیوندای “Metaplant” است ، از این لایحه حمایت کرد و آن را به عنوان حرکتی برای تصویب “لایحه یک بار در نسل” قرار داد.
با وجود پیشروهای سیاست ، فروش اتومبیل برقی در ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ به رکورد ۱.۳ میلیون رکورد رسید. انتظار می رود که از بین بردن مشوق ها و تضعیف اهداف انتشار گازهای گلخانه ای این رشد را تحریک کند. آژانس بین المللی انرژی (IEA) پیش از این پیش بینی کرده بود که EVS و هیبریدهای پلاگین می توانند ۵۵ ٪ از فروش جدید خودرو را در سال ۲۰۳۰ تشکیل دهند. در حال حاضر گزارش جدیدتر پیش بینی می کند که اگر تغییرات جدید سیاست را حفظ کند ، به ۲۰ ٪ نزدیکتر باشد.
از طریق
[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰