تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 17:40
18 بازدید
کد خبر : 208447

گوگل فاش می کند که چرا سری پیکسل ۹ از شارژ Qi2 پشتیبانی نمی کند

گوگل فاش می کند که چرا سری پیکسل ۹ از شارژ Qi2 پشتیبانی نمی کند

کنسرسیوم برق بی سیم (WPC) استاندارد شارژ بی سیم Qi2 را در ژانویه ۲۰۲۳ اعلام کرد و آن را در آوریل همان سال منتشر کرد. HMD Skyline اولین (و تنها) گوشی هوشمند اندرویدی است که از Qi2 پشتیبانی می کند. در حالی که بسیاری انتظار داشتند گوشی‌های هوشمند پیکسل ۹ گوگل نیز دارای آن باشند،

Google Pixel 9 Pro

کنسرسیوم برق بی سیم (WPC) استاندارد شارژ بی سیم Qi2 را در ژانویه ۲۰۲۳ اعلام کرد و آن را در آوریل همان سال منتشر کرد. HMD Skyline اولین (و تنها) گوشی هوشمند اندرویدی است که از Qi2 پشتیبانی می کند. در حالی که بسیاری انتظار داشتند گوشی‌های هوشمند پیکسل ۹ گوگل نیز دارای آن باشند، اینطور نیست.

Google Pixel 9، Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL از استاندارد قدیمی Qi پشتیبانی می کنند. این بدان معناست که در حالی که این تلفن‌ها می‌توانند تا ۲۳ وات را به صورت بی‌سیم با Pixel Stand شارژ کنند، به جای ۱۵ وات پشتیبانی شده توسط Qi2، فقط می‌توانند با شارژر بی‌سیم سازگار با گواهی Qi EPP تا ۱۲ وات شارژ شوند. بدون Qi2 همچنین به این معنی است که نمی‌توانید از لوازم جانبی مغناطیسی مانند MagSafe با تلفن‌های تاشو Pixel 9 استفاده کنید.

افراد Android Authority از گوگل پرسیدند که چرا از پشتیبانی Qi2 در این سه‌گانه پیکسل ۹ صرفنظر کرده‌اند، و گوگل گفت که “پروتکل Qi قدیمی‌تر به راحتی در بازار در دسترس است و تغییر به Qi2 هیچ مزیت ملموسی ندارد.”

بزرگترین مزیت Qi2 بهبود نرخ شارژ و کاهش اتلاف انرژی است که از طریق تراز بهتر بین شارژرها و دستگاه ها به دست می آید. در اینجا امیدواریم که سری پیکسل ۱۰ – و پرچمداران آینده سایر برندها – از Qi2 پشتیبانی کنند. تا آن زمان، HMD Skyline تنها گزینه در سمت اندروید است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن می توانید بررسی HMD Skyline ما را بخوانید. ما همچنین یک بررسی ویدیویی در زیر داریم.

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.