[ad_1] BMW در یک تغییر استراتژیک بزرگ برای جاه طلبی های وسیله نقلیه الکتریکی خود ، در حال ریختن است ۱.۵۳ یورو میلیارد به عملیات آمریکایی خود. این خودروساز آلمانی برنامه هایی را برای تولید نسل بعدی SUV های محبوب خود به عنوان مدل های تمام الکتریکی در ایالات متحده تأیید کرد. تأسیسات گسترده کارولینای

[ad_1]

BMW در یک تغییر استراتژیک بزرگ برای جاه طلبی های وسیله نقلیه الکتریکی خود ، در حال ریختن است ۱.۵۳ یورو میلیارد به عملیات آمریکایی خود. این خودروساز آلمانی برنامه هایی را برای تولید نسل بعدی SUV های محبوب خود به عنوان مدل های تمام الکتریکی در ایالات متحده تأیید کرد.

تأسیسات گسترده کارولینای جنوبی ، که در حال حاضر بزرگترین صادرکننده خودرو در ایالات متحده با ارزش است ، در حال آماده سازی برای تعمیرات اساسی است. BMW اختصاص داده شده است ۱ یورو میلیارد برای بازگرداندن خطوط مونتاژ و دیگری ۶۳۱ یورو میلیون برای ساخت یک تسهیلات مونتاژ باتری کاملاً جدید در این نزدیکی هست. هدف جاه طلبانه است: تا سال ۲۰۳۰ ، این کارخانه حداقل شش مدل SUV کاملاً برقی دارد که در کنار وسایل نقلیه موتور احتراق موجود ، خطوط تولید خود را خاموش می کند.

اولین مورد از این وسایل نقلیه برقی جدید آمریکایی BMW IX5 خواهد بود که در سال ۲۰۲۶ به تولید می رود. این SUV برقی با اندازه متوسط ​​احتمالاً به عنوان جانشین مدل IX فعلی خدمت می کند و در برابر بازیکنان مستقر مانند Tesla Model X و New Cadillac Vistiq روبرو خواهد شد. پس از پشت سر هم ، BMW IX7 با اندازه کامل و سه ردیف قرار است در سال ۲۰۲۷ وارد شود. به عنوان اولین SUV بزرگ برقی این برند ، تایتان های لوکس مانند IQ Cadillac Escalade را به چالش می کشد. یک SUV به سبک کوپه ، که احتمالاً IX6 نامیده می شود نیز انتظار می رود که بعداً به این ترکیب بپیوندد.

BMW در حال رویکرد منحصر به فرد و برخی ممکن است با احتیاط به مهندسی خود بپردازد. در حالی که رقبا در حال توسعه سیستم عامل های اختصاصی و فقط EV هستند ، IX5 و IX7 آینده بر روی معماری موجود CLAR این شرکت ساخته می شوند. این سکوی انعطاف پذیر از ابتدا برای اسکان هر دو موتورهای بنزینی سنتی و پیشرانه های تمام الکتریکی طراحی شده است. این استراتژی به BMW اجازه می دهد تا هر دو نوع وسیله نقلیه را در یک خط بسازد ، اما با طرح های EV زمین از رقبای خود متفاوت است.

علیرغم استفاده از فعلی ، برخی ممکن است آن را “معماری قدیمی” بنامیم ، این SUV های برقی جدید از قدیمی به دور خواهند بود. BMW در نظر دارد آنها را با جدیدترین فناوری وام گرفته شده مستقیم از پلت فرم EV اختصاصی “Neue Klasse” که مستقیماً وام گرفته شده است ، تزریق کند. این بدان معناست که IX5 و IX7 ساخته شده از فناوری جدید از فناوری جدید ، از جمله موتورهای الکتریکی بسیار کارآمد ، کنترل کننده های الکترونیکی پیشرفته و نسل جدیدی از باتری های استوانه ای استفاده می کنند. این ترکیب از یک بستر اثبات شده با اجزای EV نسل بعدی باید یک تجربه رانندگی قدرتمند و کارآمد را ارائه دهد.

BMW اظهار داشته است که فناوری جدید باتری خود در مقایسه با EV های فعلی خود ، زمان شارژ را به میزان ۳۰ ٪ کاهش می دهد. همچنین انتظار می رود که استفاده از مواد پیشرفته مانند نیمه هادی های کاربید سیلیکون باعث افزایش راندمان کلی شود و منجر به دامنه بیشتر از هر بار شود. در حالی که ارقام خاص برای IX5 و IX7 منتشر نشده است ، BMW اظهار داشته است که وسایل نقلیه Neue Klasse آینده می تواند به دست آورد ۹۰۱ کیلومتر با یک بار شارژ ، یک معیار جدید برای اتومبیل های برقی تنظیم کنید. BMW با بومی سازی تولید هر دو وسیله نقلیه و باتری های آنها در ایالات متحده ، هوشمندانه خود را از ماهیت غیرقابل پیش بینی تعرفه های تجاری بین المللی محافظت می کند.

منبع

[ad_2]

لینک منبع

خروج از نسخه موبایل