تاریخ انتشار : جمعه 9 خرداد 1404 - 18:53
21 بازدید
کد خبر : 208582

Kia EV4 در حال بدست آوردن مدل های AWD و GT است

Kia EV4 در حال بدست آوردن مدل های AWD و GT است

[ad_1] کیا در مورد تزریق هیجان بیشتر به ارائه EV4 برقی آینده خود جدی می شود. این شرکت تأیید کرد که سدان برقی براق هم گزینه تمام چرخ (AWD) و هم یک نوع GT با کارایی بالا را دریافت می کند. استاندارد Kia EV4 ، که در اوایل سال ۲۰۲۵ فروش خود را در بازار

[ad_1]

کیا در مورد تزریق هیجان بیشتر به ارائه EV4 برقی آینده خود جدی می شود. این شرکت تأیید کرد که سدان برقی براق هم گزینه تمام چرخ (AWD) و هم یک نوع GT با کارایی بالا را دریافت می کند.

استاندارد Kia EV4 ، که در اوایل سال ۲۰۲۵ فروش خود را در بازار خانگی کره آغاز کرد ، تقریباً برای تولید آمریکای شمالی و استرالیا در سه ماهه پایانی سال جاری آماده است. فروش در این مناطق در سه ماهه اول سال ۲۰۲۶ آغاز می شود. در ابتدا ، EV4 با یک موتور الکتریکی منفرد که چرخ های جلو را تأمین می کند ، وارد می شود. خریداران بین دو اندازه بسته باتری انتخابی خواهند داشت: یک واحد ۵۸.۳ کیلووات ساعت یا گزینه بزرگتر ۸۱.۴ کیلووات ساعت.

Kia EV4 در حال بدست آوردن مدل های AWD و GT است

صرف نظر از اندازه باتری ، تنها موتور موجود بیش از ۲۰۰ اسب بخار قدرت دارد. KIA یک تر و تمیز “GT-Line” را ارائه می دهد ، اما این فقط یک بسته ظاهر است ، با ترفندهای زیبایی به ضربه گیر ، چرخ ها و داخلی ، و نه یک نسخه قابل توجه عملکرد. ظاهراً پانچ واقعی بعداً خواهد آمد.

تأیید یک محرک تمام چرخ EV4 یک کار بزرگ است. برای اتومبیل های برقی ، اضافه کردن AWD شامل قرار دادن یک موتور الکتریکی اضافی در محور دوم است – در این حالت عقب. این البته ، کشش را بهبود می بخشد ، به خصوص در شرایط لغزنده ، اما مهمتر از همه ، باعث می شود تا قدرت کلی قدرت را به همراه داشته باشد. نمایندگان KIA در حال حاضر چهره های دقیق اسب بخار و زمان بندی خاص برای نسخه AWD را تحت پوشش قرار می دهند و فقط با بیان اینکه پس از راه اندازی اولیه ۲۰۲۶ “در آینده” وارد می شوند.

Kia EV4 در حال بدست آوردن مدل های AWD و GT است

اما مدل برنامه ریزی شده Kia EV4 GT همان چیزی است که ما را واقعاً هیجان زده می کند. ترسیم موازی با محصولات موجود در GT-Badged کیا ، مانند قدرتمند EV6 GT ، ایده خوبی از آنچه انتظار داریم به ما می دهد. EV6 GT دارای یک راه اندازی دو حرکتی و باتری ۷۷.۴ کیلووات ساعت است که ۵۷۶ اسب بخار قابل توجهی را ارائه می دهد. این یک شرط بندی عادلانه است که Kia EV4 GT برای حفظ یک سلسله مراتب معقول در ترکیب خودروهای برقی کیا ، یک قدم جزئی از خواهر و برادر بزرگتر خود تنظیم خواهد شد.

شکی نیست که EV4 GT هنوز یک دیوارپوش قابل توجه را در خود جای داده است ، به احتمال زیاد به اندازه کافی به اندازه کافی می تواند دیدگاه های خود را بر روی رقبا مانند عملکرد Tesla Model 3 تنظیم کند ، که در مشخصات ایالات متحده آن ۵۱۰ اسب بخار را از موتورهای دوگانه خود ایجاد می کند.

Kia EV4 در حال بدست آوردن مدل های AWD و GT است

به نظر می رسد کیا علاقه مند به عملکرد EV های خود است که درگیر رانندگی است. ویژگی “تغییر دنده مجازی” ، که برای اولین بار در Hyundai Ioniq 5 N دیده می شود و بعداً توسط Kia EV6 GT 2025 تصویب شده است ، کاندیدای احتمالی برای KIA EV4 GT است. این سیستم احساس یک گیربکس هشت سرعته دست و پا گیر را تقلید می کند ، با منحنی های گشتاور شبیه سازی شده و حتی بازگرداندن خطوط باور برای هر “دنده”. این علاقه مندان به برخی از احساسات سنتی سدان های ورزشی بنزین از دست می دهند.

البته ، عملکرد و موتورهای اضافی با هزینه ای همراه می شوند و این هزینه اغلب دامنه آن است. KIA در حال هدف قرار دادن دامنه تخمین زده شده EPA از اطراف است ۵۳۱ کیلومتر برای باتری بزرگتر ۸۱.۴ کیلووات ساعت در محرک جلویی استاندارد EV4 و درباره ۳۷۸ کیلومتر برای بسته ۵۸.۳ کیلووات ساعت کوچکتر. اضافه کردن درایو تمام چرخ به دلیل افزایش وزن و مصرف انرژی ، این ارقام را کاهش می دهد. تریم GT با محوریت عملکرد احتمالاً شاهد کاهش حتی بیشتر در محدوده رانندگی خواهد بود.

از طریق

[ad_2]

لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.