[ad_1] سازنده خودروهای برقی چینی NIO از نسخه های به روز شده از مدل های محبوب ES6 ، EC6 ، ET5 و ET5T برای سال ۲۰۲۵ رونمایی کرده است ، نوید فناوری پیشرفته و تجربه کاربر را بهبود بخشیده است. این شرکت اعلام کرد که رزرو برای ترکیب تازه شده ، که همه بر روی

[ad_1]

سازنده خودروهای برقی چینی NIO از نسخه های به روز شده از مدل های محبوب ES6 ، EC6 ، ET5 و ET5T برای سال ۲۰۲۵ رونمایی کرده است ، نوید فناوری پیشرفته و تجربه کاربر را بهبود بخشیده است. این شرکت اعلام کرد که رزرو برای ترکیب تازه شده ، که همه بر روی پلت فرم پیشرفته NT2.5 ساخته شده است ، اکنون باز است.

یکی از بزرگترین تغییرات در مدلهای جدید ، طراحی مجدد داخلی است. این بار در اطراف ، Nio به یک صفحه لمسی افقی رفت ، چیزی که برای اولین بار در سدان ET9 دیدیم. طرح جدید نوید می دهد که داشبورد را ساده تر کرده و تجربه کاربر بصری تری را ارائه دهد. در ET5 و ET5T تازه شده ، مکمل نمایشگر بزرگ مرکزی یک انتخاب دنده جدید است که به ستون فرمان منتقل شده است و فضای موجود در کنسول مرکزی را آزاد می کند که در حال حاضر مشتریان دو لنت شارژ بی سیم را با عملکرد خنک کننده به همراه دارندگان فنجانی طراحی مجدد می کنند که اکنون با روکش های کشویی همراه هستند.

تغییرات بیرونی ظریف است ، اما به تشخیص مدل های ۲۰۲۵ از پیشینیان خود کمک می کند. جلوی وسایل نقلیه اکنون چراغهای در حال اجرا باریک تر است. NIO همچنین تنظیماتی را در بدنه انجام داده است که به گفته آنها عملکرد آیرودینامیکی را بهبود می بخشد.

مدل های جدید ES6 و EC6 بهترین نمونه های تمرکز NIO بر روی “کابین خلبان هوشمند” است که الهام بخش ET9 است. محور داخلی یک صفحه نمایش لمسی ۱۵.۶ اینچی AMOLED به صورت افقی است. رانندگان همچنین از یک صفحه نمایش بزرگ ۱۹.۴ اینچی سر و یک آینه عقب با وضوح ۸ مگاپیکسلی با وضوح بالا بهره مند می شوند. دستیار صوتی Nomi Mate 3.0 برای ارائه تعامل طبیعی تر و یکپارچه تر به روز شده است. علاوه بر این ، NIO تصمیم به انتخاب تجهیزات دنده ای به سبک ساقه گرفته است و مکانیسم قبلی را برای آنچه که معتقدند تجربه رانندگی آشناتری خواهد بود جایگزین می کند.





صندلی های موجود در مدل های به روز شده در حال حاضر دارای یک ساخت و ساز ۱۱ لایه با ۳۵ میلی متر سخاوتمندانه از بالشتک کف فوق العاده نرم هستند. آنها در چرم نپا نرم و روکش شده اند و دارای لحاف های پیچیده برگ برگ هستند. نکته قابل توجه ، تمام صندلی های جلو با عملکردهای گرمایشی ، تهویه و ماساژ استاندارد خواهند بود. مسافران عقب همچنین از ویژگی پیشرفته “دسترسی آسان” که برای ورود و خارج شدن از وسیله نقلیه راحت تر می شود ، قدردانی می کنند.

ES6 و EC6 هنوز از یک پیشرانه دو حرکتی استفاده می کنند. این تنظیم شامل یک موتور ناهمزمان ۱۵۰ کیلو وات AC در جلو و موتور همزمان همزمان آهنربای دائمی ۲۱۰ کیلو وات در عقب است. این موتورها با هم تولید کل ۴۹۰ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور را ارائه می دهند. NIO سه گزینه باتری را برای این مدل ها ارائه می دهد ، با بیشترین باتری ۱۵۰ کیلو وات ساعت که EC6 را با محدوده رانندگی برآورد شده با CLTC تا ۹۳۵ کیلومتر فراهم می کند.

زیربنای ویژگی های پیشرفته مدل های جدید ، آخرین تراشه رانندگی خودمختار در خانه NIO است. این شرکت ادعا می کند که این تراشه قدرت محاسباتی را معادل چهار پردازنده پیشرو در صنعت ارائه می دهد. پیش بینی می شود این سخت افزار پیشرفته پردازش سریعتر ، مدیریت کارآمدتر کار و پشتیبانی از سیستم های ایمنی پیشرفته AI محور را فراهم کند و در نهایت منجر به ویژگی های نرم تر و قابل اعتماد تر برای کمک به راننده در این خودروهای برقی شود.

NIO اعلام کرده است که ES6 و EC6 پیش بینی می شود تا ۱۶ مه ۲۰۲۵ به نمایشگاه های نمایشگاه ها برسد ، با این کار ET5 و ET5T اندکی پس از ۲۲ ماه مه. درایوهای تست برای هر چهار مدل از ۲۵ ماه مه آغاز می شود. برای مشتریانی که اتومبیل های برقی جدید خود را تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۵ رزرو می کنند ، شرکت پنج سال از سوپ های باتری آزاد (۱۰،۰۰۰ NIO) و ۱۰،۰۰۰ NIO را ارائه می دهد و ۱۰،۰۰۰ NIO را تحویل می دهد. NIO هنوز جزئیات قیمت گذاری را برای مدل های ۲۰۲۵ منتشر نکرده است.

از طریق (چینی)

[ad_2]

لینک منبع

خروج از نسخه موبایل