فولکس واگن جزئیات GTI برقی را تأیید می کند

[ad_1] نزدیک به پنج دهه ، حروف GTI برای چیز خاصی در دنیای ماشین ایستاده اند. آنها یک ماشین کوچک به نام Volkswagen Golf را علامت گذاری کردند ، که به لطف یک موتور پرشور با یک سیستم تزریق سوخت فانتزی در هنگام استفاده بیشتر اتومبیل ها از چیزی ساده تر استفاده می کرد ،
[ad_1]
نزدیک به پنج دهه ، حروف GTI برای چیز خاصی در دنیای ماشین ایستاده اند. آنها یک ماشین کوچک به نام Volkswagen Golf را علامت گذاری کردند ، که به لطف یک موتور پرشور با یک سیستم تزریق سوخت فانتزی در هنگام استفاده بیشتر اتومبیل ها از چیزی ساده تر استفاده می کرد ، سرگرم کننده بود. با گذشت زمان ، نشان GTI نیز در چوگان کوچکتر ظاهر شد. این اتومبیل ها همیشه از موتورهای بنزین تغذیه می شدند و یک سوار مشتی را که علاقه مندان به آن دوست داشتند ، تحویل می دادند. اما دنیای خودروها در حال تغییر است و فولکس واگن آماده است تا سوئیچ را روی GTI بچرخاند و از گاز به انرژی برقی حرکت کند.
فولکس واگن تصمیم گرفت که ساخت فقط یک GTI برقی به اندازه کافی خوب نیست. آنها در حال برنامه ریزی یک گروه کامل از آنها هستند. این شرکت قبلاً گفته است که آنها یک نسخه سریع از ID.2 اتومبیل برقی خود را ایجاد می کنند و یک گلف جدید و تمام الکتریکی GTI نیز در این کارها قرار دارد. به گفته توماس شفر ، مدیرعامل فولکس واگن ، این دو فقط شروع هستند. وی اظهار داشت که مدل های عملکرد الکتریکی بیشتری در حال پایین آمدن از جاده هستند و نشان می دهد روح GTI در ترکیب الکتریکی فولکس واگن پخش می شود.
شایعات حاکی از آن است که ممکن است شناسه ۳ GTI را ببینیم ، که از نظر اندازه با گلف فعلی مشابه است. حتی اگر افراد واقعاً دوست دارند شناسه ۲ GTI را دوست داشته باشند ، حتی می توان شناسه کوچکتر و مقرون به صرفه تر را دوست داشت. و از آنجا که فولکس واگن در حال حاضر نسخه های ورزشی GTX از برخی از SUV های برقی خود را ساخته است ، این یک ایده وحشی نیست که ما می توانیم یک نشان GTI را در یکی از آن روزها ببینیم.
مدیران فولکس واگن در حال حاضر نسخه های اولیه گلف برقی GTI را آزمایش می کنند. حتی اگر GTI گلف فعلی گاز برای چند سال دیگر به آن بپردازد ، این شرکت در پیگیری های برقی خود سخت کار می کند. این دریچه داغ برقی جدید از یک پایه جدید به نام SSP Platform استفاده می کند که به طور خاص برای وسایل نقلیه برقی طراحی شده است. توماس شفر این اتومبیل های آزمایشی را هدایت کرده و تجربه را “ذهن آور” توصیف کرده است ، حتی گلف برقی آینده GTI را “ماشین هیولا” خواند.
فولکس واگن می خواهد GTI های برقی جدید درست مانند موارد گازسوز ، احساس رانندگی ویژه و سرگرم کننده کنند. این به معنای توجه دقیق به مواردی مانند نحوه صدایی ماشین و نحوه برخورد با گوشه ها است. Kai Grunitz ، یکی از کارفرمایان فنی Volkswagen ، گفت که تمرکز روی “قابلیت رانندگی” است و اطمینان حاصل می کند که این اتومبیل ها در جاده های پیچ خورده لذت می برند ، نه فقط سریع از توقف.
فولکس واگن تاریخ دقیقی را برای ورود اولین GTI برقی اعلام نکرده است ، اما برخی از علائم به سال ۲۰۲۶ اشاره دارد. در آن سال ۵۰ سال از اولین گلف GTI منتشر می شود. ID.2 اتومبیل برقی ، که اولین GTI برقی بر روی آن مستقر خواهد شد ، قرار است سال آینده به بازار عرضه شود. این امکان وجود دارد که فولکس واگن ممکن است در جشنواره Big GTI Fan در آلمان در تابستان آینده شناسه برقی ۲ GTI را نشان دهد. id.2all Concept Car ، که به ما پیش نمایش می دهد ، به طول ۴.۰۵ متر طول ، ۱.۸۱ متر عرض و ۱.۵۳ متر طول ، با چرخ چرخ ۲.۶ متر اندازه گیری می کند. این هدف برای طیف وسیعی از حدود ۴۵۰ کیلومتر و قیمت اولیه زیر ۲۵،۰۰۰ یورو است.
از طریق
[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰