تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 19:33
162 بازدید
کد خبر : 208374

۷۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر در گلستان وجود دارد

۷۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر در گلستان وجود دارد

به گزارش خبرنگار ایلنای گلستان، قربان زنگانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان ۴۶ هزار کارگاه با بیش از ۲۸۰ هزار نفر ذیل تامین اجتماعی هستند و مجموعا بیش از ۸۴۸ هزار نفر معادل ۴۲ درصد جمعیت استان از خدمات تامین اجتماعی استفاده می‌کنند. وی ادامه داد: ۷۰ هزار مستمری بگیر و بازنشسته بیش

۷۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر در گلستان وجود دارد

به گزارش خبرنگار ایلنای گلستان، قربان زنگانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان ۴۶ هزار کارگاه با بیش از ۲۸۰ هزار نفر ذیل تامین اجتماعی هستند و مجموعا بیش از ۸۴۸ هزار نفر معادل ۴۲ درصد جمعیت استان از خدمات تامین اجتماعی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: ۷۰ هزار مستمری بگیر و بازنشسته بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان در استان دریافت می‌کنند. مجموعه تامین اجتماعی استان ماهانه بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خدمات ارائه می‌کند و لحظه‌ای از خدمت به مردم غافل نشده است.

زنگانه تصریح کرد: طی ۲ سال اخیر ۱۷ هزار بیمه شده جدید به خانواده تامین اجتماعی استان اضافه شده و ۱۶ شعبه اصلی، ۳ شعبه اقماری و ۸ کارگزاری دارد که به ۸۴۸ هزار نفر از جمعیت گلستان خدمات ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ۳ هزار نفر در گلستان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند و ماهانه بیش از ۲۰ میلیارد تومان به حساب این افراد واریز می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.